...

 

MENU

FALLOUT

Fallout

Wojna, Wojna nigdy sie nie zmienia. W dwudziestym pierwszym wieku wojna wciąż byla prowadzony o zasoby możliwe do zdobycia, tylko tym razem łupy wojny były zarazem jej bronią - ropa i uran. Dla tych zasobów Chiny najecha3y Alaske, Stany zaje3y Kanade i powszechne Europejskie dobro zosta3o rozbite na małe walczące narody mające na celu kontrolowanie ostatnich zasobów pozostałych na ziemi. W 2077r burza wojny znów nadeszła. W pierwszych dwóch godzinach wiekszośa planety zmieniła sie w pustynie a z popiołów nuklearnej apokalipsy zaczeła powstawać nowa cywilizacja. Niektórym udało sie wcześniej osiągnąć wzgledne bezpieczenstwo w wielkich podziemnych kryptach-schronach. Twoja rodzina była wśród nich i zamieszkali w krypcie 13, W wieziennym bezpieczenstwie za ogromnymi drzwiami schronu pod górą z kamieni pokolenie żyło bez wiedzy o świecie zewnetrznym. Ale życie w schronie sie zmieni!!
I tu wkraczasz ty, zostajesz wyrzucony przed drzwi bezpiecznej krypty z nożem w reku i paroma menaszkami wody i mapa z zaznaczoną najbliższą kryptą, twoim zadaniem bedzie odnalesc kopie zepsutego chipu, który kontrolował wytwarzanie wody w krypcie 13. Zapasów wody starczy na jeszcze 150 dni w tym czasie musisz odnalesa i wrócia z nienaruszonym zamienikiem popsutego podzespołu.


Fallout 2

Jesteś Wybrancem, potomkiem legendarnego Mieszkanca Krypty. Mieszkasz w wiosce Arroyo - założonej 80 lat temu przez wygnanego z Krypty przodka (zakonczenie Fallout 1). Twój szczep przeżył około 10 lat suszy, ale teraz jego rezerwy są na wyczerpaniu. Jednak istnieje nadzieja - Garden of Eden Creation Kit. Według zapisków twego pradziada ten artefakt jest w stanie obrócia pustkowie w owocujący raj.
Musisz odnale1a Krypte-13 i domagać sie technologii, która jest potrzebna twojemu plemieniu do przeżycia. Ale najpierw pokonać musisz Świątynie Prób, by dowieśa, że to właśnie ty jesteś Wybrancem i uda Ci sie odnaleść G.E.C.K.