Oddziały Specjalne



Shades -14p za model

Nazwa M WS BS S T W I A LD
Cień 5 4 4 3 3 1 5 1 8
Krwawy Cień 5 4 5 3 3 1 5 1 8


Wielkość oddziału: 5+
Broń i pancerz: broń ręczna, samorepertująca kusza.

Opcje:
  • Może mieć lekką zbroje (+1p).
  • Ulepszenie jednego Cienia na krwawego cienia +12p.
Zasady Specjalne:
Skirmishers, scouts.



Wiedźmy Khaina -13p za model

Nazwa M WS BS S T W I A LD
Wiedźma 5 5 4 3 3 1 6 1 8
Hag 5 5 4 3 3 1 5 2 8


Wielkość oddziału: 10+
Broń i pancerz: Dwie zatrute bronie..

Opcje:
  • Sztandar może być magiczny, maxymalna jego wartość może wynosić 50 punktów.
  • Ulepszenie jednej wiedźmy na sztandarową +12p.
  • Ulepszenie jednej wiedźmy na muzyka +6p.
  • Ulepszenie jednej wiedźmy na hag +12p.
  • Hag moze mieć przedmiot za 25 punktów z działu Temple of Khaine.
Zasady Specjalne:
Poisoned atak, Devotees of Khaine, Frenzy.



Rydwan Zimno Krwistych -13p za model

Nazwa M WS BS S T W I A LD
Rydwan - - - 5 5 4 - - -
Załoga - 4 4 3 - - 5 1 8


Wielkość oddziału: Każdy rydwan to : dwóch załogantów, dwóch jaszczurów i rydwan, liczy sie to jako jeden oddzielny oddział.
Broń i pancerz: Załoga nosi broń ręczną, a rydwan ma brzytwy przy kołach.

Opcje:
  • Załoga może mieć kusze SR za + 10 punktó za model, i dzidy za +2..
  • Charakter może ujeżdzać rydwan, wtedy zastępuje jednego członka załogi..
  • Zasady:
    Stupidity,Fear,Chariot.



    Rycerze Zimnokrwistych -29p za model

    Nazwa M WS BS S T W I A LD
    Jeździec 5 5 4 3 3 1 5 1 8
    Straszny Rycerz 5 5 4 3 3 1 5 2 8
    Zimnokrwisty 7 3 0 4 4 1 3 1 3


    Wielkość oddziału: 5+
    Broń i pancerz: broń ręczna, lanca, ciężka zbroja i tarcza.

    Opcje:
    • Mogą mieć magiczny sztandar za maximum 50 punktów..
    • Ulepszenie jednego jeźdźca na muzyka +9p.
    • Ulepszenie jednego jeźdźca na sztandarowego +18p.
    • Ulepszenie jednego jeźdźca na strasznego rycerza +18p.
    Zasady Specjalne:
    Wzbudzają strach, gruba skóra, głupota.



    Egzekutorzy -11p za model

    Nazwa M WS BS S T W I A LD
    Egzekutor 5 5 4 3 3 1 5 1 8
    Mistrz Drachi ( miecz elfów ) 5 5 4 3 3 1 5 2 8


    Wielkość oddziału: 10+
    Broń i pancerz: Drachi ( wielki miecz ) i lekka zbroja.

    Opcje:
    • Sztandar może być magiczny, maxymalna jego wartość może wynosić 50 punktów.
    • Ulepszenie jednego egzekutora na sztandarowego +12p.
    • Ulepszenie jednego egzekutora na muzyka +6p.
    • Ulepszenie jednego egzekutora na Mistrza Druchi +12p.
    Zasady Specjalne:
    Kiling Blow.



    Harpie -13p za model

    Nazwa M WS BS S T W I A LD
    Harpia 4 3 3 3 3 1 4 1 6


    Wielkość oddziału: 5-20
    Broń i pancerz: pazury: jak dwie bronie jednoręczne.

    Opcje:
    Zasady Specjalne:
    Latający oddział, bestie.