Zasady Specjalne

Nienawiść do Wysokich Elfów: wszystkie elfy nienawidzą wysokich elfów, niezalicza sie do tego potworów i innych zwierząt.

Mroczna Sztuka: Czarodziejki mrocznych elfów mają +1 do rzutu czaru jesli korzystają ze swojej magii.

Płaszcz ze skóry morskiego smoka: +1 do seva w walce wręcz, +2 do seva podczas ostrzału ( liczy sie to i przy czarach )i ten bonus może kumulować sie ze zwykłym pancerzem.

Zasady do kociołka krwi: Kociołek ma siłe oddziału = 3. Obsługa kociołka może odalać sie co najwyżej o 2 cale od kociołka, kociołek niemoże sie ruszać.
Kociołek niemoże zostać zraniony, wszyskie trafienia z broni strzeleckiej rozdzielane są na obsługe, kociołek daje swojej obsłudze ward save +4 i magiczną odporność (1), w walce wręcz załoga wystawian jest przed kociołek tak jak w walce z maszynami bojowymi, strażnicy kociołka niemogą być złamani w walce.
Kociołek wzbudza terror.
Czerowna Furia: każdy oddział mrocznych elfów w zasięgu 18 cali od kociołka może przeżucać rzuty na zadanie rany, wiedźmy w zasięgu 18 cali od kociołka niemogą stracić frenzy, jeśli stracą je poza zasięgiem i wrócą w pole zasiegu to natychmiast odzyskują frenzy. Wszystkie wiedźmy w zasięgu mają ward save na +6.