Black Art

Nazwa:Invocation of Nehek
Udany na:+3 lub +7 lub +11 Zasięg:18
Opis: W zależności czy wybierasz rzucanie na 3,7 i 11 odpowiednio tworzy to: k6, 2k6, 3k6 szkieletów lub k6+1, 2k6 +2 i 3k6 +3 zombie. Modele te mogą zostać dodane do jednego każdego oddziału szkieletów lub zombie, albo tworzy się nowy oddział z tylu modeli ile wyrzucisz na kościach. Może zostać rzucony na dowolny model nieumarłych regerując odpowiednio 1,2 lub 3 rany w zależności od trudności, na początku mówisz którą figurke uzdrawiasz a dopiero potem mierzysz zasięg, jeśli przesadziłeś to zaklęcie spełza na niczym, oczywiście kości urzyte na rzucenie czaru przepadają.

Nazwa:Hand of Dust
Udany na:+7 Zasięg:-
Opis:Działa tylko na piesze model czarodzieja rzucajacego ten czar, może on go na siebie rzucić nawet jeśli jest w walce wręcz. Czarodziej ma wtedy jeden atak i jeśli trafił zabija on wrog automatycznie bez armour save, dozwolony jedynie ward save.

Nazwa:Hellish Vigour
Udany na:+7 Zasięg:18
Opis: Wybierz jeden oddział ze swojej armii, w następnej rundzie walki zawsze uderzają pierwsi i przerzucają trafienia.

Nazwa:Gaze of Nagash
Udany na:+8 Zasięg:24
Opis: Magiczny pocisk , uderzając cel zadaje 2k6 hitów z siłą 4.

Nazwa:Vanhel's Danse Macabre
Udany na:+9 Zasięg:18
Opis: Wybierz oddział w zasięgu, może ruszyć się natychmiast do 8 cali, może w ten sposób szarżować, nawet w pierwszej turze gry.

Nazwa:Curse of Years
Udany na:+10 Zasięg:24
Opis: Może zostać rzucony na wrogi oddział nieznajdujący się w walce wręcz, w pierwszej turze kazdy model w oddziale ginie na +6, w następnej rundzie na +5 i tak aż do +2, czar jest poprostu remains in play, niema save przed tym czarem, tylko ward save.

Powrót