Dark Magic

Nazwa:Chillwind
Udany na:+5 Zasięg:24
Opis: Magiczny pocisk zadajacy trafionemu oddziałowi k6 hitów z siłą 3, oddział trafiony tym pociskiem niemoże strzelać w następnej rundzie.

Nazwa:Doombolt
Udany na:+6 Zasięg:18
Opis:Magiczny pocisk który zadaje k6 hitów z siłą 5.

Nazwa:Word of Pain
Udany na:+8 Zasięg:24
Opis: Czar może być rzucony na wrogą jednostke która jest w polu widzenia, WS i BS jednostki spada do 1 ( czar jest remains in play ).

Nazwa:Soul Stealer
Udany na:+9 Zasięg:6
Opis: Rzucony na jednostke wroga znajdującą się w walce wręcz zadaje każdemu modelowi w tym oddziale udeżenie z siłą 3, każda rana dodaje się to życia czarownicy która rzuciła czar, niemoże ona mieć więcej niż 2 razy tyle ran co miała na początku gry.

Nazwa:Dominion
Udany na:+10 Zasięg:12
Opis:Czar można rzucić na jednostke wroga w zasięgu czaru, można zabronić tej jednostce w tej rundzie: strzelana, ruchu, rzucania czarów, , nawet jeśli mag niemoże czarować to nadal daje dodatkowe kości mocy.

Nazwa:Black Horror
Udany na:+12 Zasięg:18
Opis: Czar ma wzornik 5 calowy, środek wzornika musi znajdować się maxymalnie 18 cali od maga, każdy model pod wzornikiem podlega następującemu działaniu: jeśli gracz rzucający czar rzuci więcej niż siła tego modelu to model ginie, wynik 6 zawsze rani nawet maszyny i rzeczy nieposiadające wytrzymałości, modele częsciowo zakryte przez wzornik są trafiane na +4, oddział zraniony tym czarem musi zdać natychmiast test paniki.

Powrót