High Magic

Nazwa:Drain Magic
Udany na:+5 lub +7 lub +9 Zasięg:24
Opis: Można rzucic go na wrogiego maga , jeśli rzucasz czar na +5 to mag ten bedzie odrzucał w swojej turze magi wszystkie szóstki, jeśli na +7 to piątki i szóstki a jeśli na +9 to i czwórki.

Nazwa:Walk Between Worlds
Udany na:+4 Zasięg:-
Opis:Działa tylko na piesze model czarodzieja rzucajacego ten czar, staje się on eteryczny.

Nazwa:Curse of Arrow Attraction
Udany na:+6 Zasięg:24
Opis:Może być rzucony na oddział w zasięgu i można przerzucać spudłowane hity wycelowane w ten oddział w tej rundzie strzelania.

Nazwa:Fortune is Fickle
Udany na:+7 Zasięg:24
Opis: Rzucony na wrogiego maga powoduje że kazdy rzucony przez niego dublet kończy się miscastem ( moze byc użyty w walce wręcz ).

Nazwa:Fury of Khaine
Udany na:+8 Zasięg:24
Opis: Magiczny pocisk zadający 2k6 hitów z siłą 4.

Nazwa:Flames of the Phoenix
Udany na:+11 Zasięg:24
Opis: Rzucony na oddział w zaciegu zadaje kazdemu modelowi w jednostce hita z siłą 3, w następnej rundzie z siłą 4 i tak dalej. Czar trwa aż ktoś go nierozproszy, lub czarodziej nierzuci kolejnego zaklęcia.

Nazwa:Vaul's Unmaking
Udany na:+12 Zasięg:24
Opis: Rzucony na wrogi oddział nakazuje przeciwnikowi ujawnienie wszystkich magicznych przedmiotów jakie się w nim znajdują i gracz może wybrać jeden przedmiot który zostanie zniszczony.

Powrót