Czary szóstej edycji

KRĘG METALU

Nazwa:Rule of Burning Iron
Udany na:+3 Zasięg:24
Opis:Jest to magiczny pocisk który zmieża w kierunku wroga i zadaje mu w zależności: jeśli ma rzut obronny na +6 lub wogule to 1 hit z siłą 3, jeśli +5 to jeden hit z siłą 4, jeśli +4 lub lepiej to hit z siłą 5. Jest to atak ognisty i zadaje obrażenia od ognia.

Nazwa:Commandment of Brass
Udany na:+6 Zasięg:24
Opis:Można go rzucić na maszynę lub rydwan w odległości 24 cali, mag musi go widzieć, jeśli czar się uda to objekt nie porusza się do końca tury. Jeśli zostanie zmuszony do ucieczki to czar przestaje działać

Nazwa:Transmutation of Lead
Udany na:+8 Zasięg:24
Opis:Musi zostać rzucony na osobę w walce wręcz, osoba ta na czas tej tury ma -1 do hita i -1 do armora.

Nazwa:Distillation of Molten Silver
Udany na:+8 Zasięg:24
Opis:Jest to magiczny pocisk który uderza swój cel w promieniu 24 cali, zadaje 2k6 hitów z siłą 4.

Nazwa:Law of Gold
Udany na:+9 Zasięg:24
Opis:Może być rzucony na charaktera, rzućmy k6, na wyniku 1-4 jeden z wylosowanych przedmiotów magicznych nie działa jedną turę, na 5-6 nie dziala do końca gry.

Nazwa:Bane of Forged Steel
Udany na:+11 Zasięg:12
Opis:Rzucony na wrogi oddzial pozbawia go bonusów za broń do końca bitwy, np: mamy łuki to niedziałają ale handy tak.

Powrót