Krasnoludy Krwawego Topora

To elitarny oddział z twierdzy Gorim'a.
W czasie pokoju razem z ze swoimi "ludzmi" Gorim wynajmuje się jakiemuś Lordowi czy Księciu.
Ich przydomek pochodzi od zjawisk jakie zachodzi przy nich na polu bitwy.
W czasie największych opałów wzywają "na krew" swoich przodków a wokół nich wzbija się "chmura krwi" widząc że starożytni są z nimi wpadają w taki szał że dotychczas nikt z przeciwników nie zodłał o tym opowiedzieć...
Na znak członkowstwa noszą znaczną część odzienia w kolorze czerwonym, ewentualnie przepasają się w pasie czerwoną hustą.

MWSBSSTWIALd
Gorim3725534310
Topór3424412110

Mogą zostać wynajęci przez: Leśne Elfy, Wysokie Elfy, Krasnoludy, Bretonnie, Imperium, Dogs of War.

Oddział wchodzi w pulę Rear units.
Punkty: Za Gorim'a i 4 wojowników 240 punktów, każdy następny aż do 30 +15 punktów.

Ekwipunek: topór, tarcza, lekka zbroja (Gorim ciężka), +1 punkt kolbacz lub topór dwuręczny.

Zasady Specjalne:
Chmura Krwi: Są trzy opcje "włączenia" chmury:
1- kiedy Gorim'owi zostanie jeden wound to automatycznie wpadają w to coś...
2- kiedy oddział straci 50% liczebności.
3- raz na bitwe mogą przyzwać przodków.
Chmura kończy się w następnej turze na +6, następnej +5, następnej +4 a potem już +4.

Chmura daje: +1 do seva, -2 do combat resulta dla wroga, +1 atak, wzbuzają fear.
Jeśli Gorim zginie chmura utrzymuje się do końca bitwy a oddział jest niebrekowalny.
Gorim zawsze przyjmuje wyzwania.

Powrót